fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

Mcm² Alasan Tak Solat

Kalau tiada kesedaran mengenai kewajipan solat bagi Islam, macam-macam alasan boleh diberi.
Tak sempatlah, karang aku solat tak siap pula kerja aku (pentingkan fardhu kifayah dari fardhu ain)

  • Takde tempat bersih
  • Terperangkap dalam jem ni - kalau solat mesti sampai rumah pukul 9 malam...
  • seluar kotor la (dah tau kotor apasal pakai?)...
  • Kalau solat, tak sempat pasal kena pakai mekap lagi..(sapa suruh mekap tebal-tebal?)

dan beribu alasan yang boleh diberi kepada sesama manusia. Tapi apakah Allah akan menerima alasan kita nanti? Bolehkah kita menjawabnya dengan ular besar di alam kubur?

Peringatan untuk diri aku sendiri yang selalu lalai juga. Masing-masing kena ingat lah ok.


Lihat gambar di bawah ni terasa berdosanya aku meremehkan suruhan Allah..

Lagi gambar di blog SESAMA INSAN


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...