fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

Jus MONAVIE Baik untuk Kesihatan



MEMPERKENALKAN JUS MONAVIE


MonaVie merupakan Jus gabungan 19 jenis buah-buahan yang paling berkhasiat di dunia yang membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita.
Jus Monavie ini mendapat sambutan hangat dan diperakui oleh ramai saintis di seluruh dunia. Ia telah terbukti mampu membekalkan khasiat yang optimum untuk keperluan badan kita.


MENGAPA KITA PERLUKAN JUS MONAVIE


Jus MonaVie adalah makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dari dalam badan kita.
Di samping itu, ia juga membekalkan nutrien-nutrien yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimun untuk badan kita.

KHASIAT JUS MONAVIE


Khasiatnya telah diperakui oleh ramai pakar-pakar pemakanan terkenal dunia serta mendapat liputan-liputan yang meluas terutamanya di Amerika Syarikat dan Eropah.
Kesan-kesan pemulihan semulajadinya telah banyak terbukti dan diperkatakan melalui testimoni-testimoni seluruh dunia dan kini MonaVie mula bertapak di pasaran Asia untuk kita berkongsi bersama akan khasiat dan kehebatannya. Baca Lagi (KLIK SINI)
 


Kajian menunjukkan ramai orang yang mengamalkan jus herba atau makanan tambahan yang lain akan bertukar dan beralih arah kepada jus MonaVie setelah mula meminumnya.
Jus MonaVie membekalkan khasiat-khasiat berikut:
1. Vitamin

2. Phytonutrients

3. Dietary Fiber

4. Trace Mineral

5. Complex Carbohidrat

6. Amino Acid / Protein (menyerupai Profil Telur)

7. Omega 3,6,9 (menyerupai minyak buah kurma)

Ramai yang berjaya sembuh dari pelbagai penyakit kronik mereka setelah meminum Jus Monavie. Anda boleh lihat testimoni di sini. Berikut adalah antara penyakit yang dapat dibantu dengan Jus Monavie.
* Susah tidur malam


* Sakit Sendi


* Lemah Lutut


* Kolestrol Tinggi


* Kencing Manis


* Buah Pinggang


* Gout


* Sakit kulit, Gatal-gatal


* Arthritis


* Sakit Jantung


* Kanser


* Stroke/Lumpuh


* Sakit tulang belakang


* Resdung


* Eczema


* Letih Lesu
* Asma


* Haid Tidak Teratur


* Lemah Antibodi


* Denggi


* Sembelit


* Buasir


* Jangkitan Faraj


* Gastrik


* Darah Tinggi


* Lemah Tenaga Batin


* Mati Pucuk


* Ingatan lemah


* Mudah Lupa


* Alzheimer


* Alahan


 Anda sudah mengetahui kehebatan Jus Monavie, memang rugi kalau anda tidak mahu mencubanya. Selain memberikan faedah kesihatan, Monavie juga memberi peluang kepada anda menjana pendapatan tambahan.

Untuk yang masih sangsi dan meragui jus ini anda boleh lihat iklan yg terpampang besar di bawah PUTRA-LRT Bangsar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...