fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

Massimo Halal? Boikot adalah Rumors Semata2



Kuala Lumpur - Pihak Jakim teleh mengesahkan antara produk Massimo, Seri Murni dan tepung cap sauh adalah HALAL Bukti di Bawah adalah Sijil Pengesahan HALAL dpd pihak JAKIM dan screenshot dpd FB Jakim telah pun di captcha utk penerangan lebih jelas sila baca artikel sambungan lagi dibawah.





nahh..for those yang suke sangat nak sebar rumours ..kadang2 kite ni suke sangat cop itu haram,sedangkan kita tak tahu kebenaran..tak tahu ke ramai yang terguris di luar sana..adik,abang,kawan,jiran yang kerja makan gaji dengan massimo dengan cara halal,tak ke terguris hati bila mana kita tuduh haram hanya dengan sekeping gambar bodoh di facebook..
Klik untuk Tumbesaran

massimo is halal..go die rumours bitch..jangan sebar benda kalau kroang sendiri tak yakin bende tu haram - whootmedia


Antara produk2 yg dikeluarkan oleh ROBERT KUOK TOkey Gula

Pernah ura2 and rumours juga bukanlah kerana ada DNA ataopun tepong B*bi dalam pembuatan Roti Gardenia cuma Penamatan Kontrak oleh Gardenia dengan Robert kerana ketidak puas hatian Gardenia dengan syarikat beliau kerana mengeluarkan produk roti yang sama spesen dgn gardenia.. kalau ak jadik tokey gardenia pon hangin satu badan bila dapat tau dia cipta roti yg sama.. dahla ak beli tepung kat kuok alih2 dia nak buat roti sebijik lak tuh dan komphem2 murah.. mana tak hangin! letak kat supermaket ke tesco ka kedai2 belakang anti cina cap gomeh sume massimo.. memang xdpt nak cari makan la beb!


Tekantype : Bagi aku lagi suka Barang Buatan org MALAYSIA dan islam ..dah terjamin dan tentu2 HALAL takde keraguan so tepuk dada tanya perut nak makan apa.. Kepada Rumors sekalian Better Check dulu Sebelum Sebarkan..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...