fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

Ada pemimpin berani bersuara mcm beliau?

Berhadapan dengan MUSUH? tidak ramai dan tak nampak lagi DAH pemimpin macam ni.. Ak pelik ramai yg melantang suara menyuruh beliau mengundurkan diri daripada menjadi PM suatu ketika dahulu tapi beliau PM yg paling ak "rescpect" selepas Tuanku Abd Rahman, Tun Abd Razak, Tun Hussein Onn. Mahathir berani dan lantang mengatakan apa yg RAKYAT M'sia tidak suka dan suka pada dunia.. Pemimpin sekarang tiada seberani beliau, beliau juga banyak memberi jasa pada M'sia dgn pesat membuat pembangunan selaras dengan ekonomi dunia dan tidak bergantung pada mana2 negara seperti ingin meminjam tabung @ dana IMF, siapa kt sini boleh bgtau masa pemimpin mana satukah KLCC,F1 SEPANG CIRCUIT, PUTRAJAYA, Pengangkutan AWAM darat LRT,PUTRA udara MAS,AIR ASIA dan byk lagi teknologi M'sia berkembang pesat dan zaman pemimpin yg tidak byk isu perkauman timbul? pada zaman mahathir lah? beliau lantang menyuarakan jika ada yg ingin merosakkan dan mengancam negara dan agama beliau sendiri. Mari tengok video di atas bukan kali pertama beliau lantang sebegini namun sejak daripada pimpinan beliau lagi. Tak mcm politik sekarang cuma menaikkan "KRONI sendirik dan tekak Mereka sendiri sahaja akibatnya RAKYAT mereka sendiri tersepit akibat pemimpin yg berpolitik demi kepentingan diri sendiri bukan kepentingan rakyat AKU BANGKANG Pemimpin yg mcm tu.. (sekarang pon dah ramai pemimpin yg tak adil, adakah tanda2 kiamat? renung2kan lah?)

tekantype: Ak tak menyokong mana2 pihak, cuma menyokong pemimpin yg berwibawa dan tidak mengadai maruah bangsa agama dan negara. (mahukan pemimpin yg berani berhadapan dan lantang bersuara dengan MUSUH jika negara dan agamanya sendiri terancam barulah seseorang itu dipanggil pemimpin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...