fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

Kereta SUV pertama M'sia dicipta oleh Proton by www.zamstylo.tk



Sebuah model proton yang dikenali sebagai Youngman SUV telah dibangunkan oleh anak syarikat Proton Lotus Engineering. Model ini telah ditemui sedang membuat pandu uji di atas jalanraya.
Youngman SUV iaitu model yang dibangunkan oleh anak syarikat Proton Lotus Engineering ditemui sedang diuji di China. Menurut sumber, ianya menyerupai SUV konsep Lotus APX yang pernah dipamerkan oleh Proton satu ketika dulu. Model ini diura-urakan akan juga dikeluarkan sebagai model Proton dan bakal menjadi SUV pertama syarikat itu.  Sebelum ini ada juga spy shots rekaan dalaman SUV ini tetapi dashboardnya kelihatan seperti model Youngman L5 dan agak tidak ergonomik.
Diharapkan itu bukanlah final produk untuk SUV ini. Jika termasuk SUV ini, Lotus Engineering telah membangunkan 2 model di China iaitu model L5 dan SUV ini. Model L5 juga mempunyai rekaan yang bagus dan kenapa tidak Proton menjualnya di negara kita. Jom lihat gambar proton suv di bawah ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...