fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

Proton Saga FL 1.6






Haha memang bersaing dorang nih? arituh baru postkan tentang MYvi 1.5 kuar pulak sagaFL1.6 pesaingan sihat takpe jgn pesaingan tak sihat untuk pengedar dan pengeluar kereta di Malaysia Especially Proton n Perodua ANDA jangan pentingkan kuantiti, lebihkan kualiti lagi bagoz utk rakyat masyarakat dan negara.. lau kereta malaysia baguz komphem tembus laju automotif kita berbanding negara jiran sebelah.. kata 1malaysia kan? Make good, get gOod not gOdies gudies erkss^r@# APER NIH? korang layan jela..

Proton mula memasarkan model naiktarafnya untuk versi Proton Saga FL enjin 1,600 cc mulai hari ini. Model Saga generasi baru ini mula menjadi tarikan utama kalangan pembeli setelah versi lama 1,300cc dan versi FL nya berjaya menjadi model terlaris Proton setakat ini. Mungkin model 1,300 cc dikatakan kurang berkuasa untuk sesetengah pihak. Pastinya versi 1,600cc ini akan menggamit semula pandangan pihak berkenaan untuk mencuba generasi FL terbaru ini. Harga? Sudah semestinya akan dinaikkan. Namun pembeli FL lama mungkin mengeluh sekiranya harga untuk versi 1.6 ini tidaklah terlalu banyak bezanya dengan harga yang lama. Kenapa?

Kerana Proton Saga FL 1.6 ini didatangkan dalam warna putih, ia dijual pada harga RM46,549, hanya RM3,700 lebih tinggi daripada model Saga FL Executive 1.3. Varian itu mempunyai perbezaan daripada segi rim aloi yang baharu, pelekat pada badan kereta dan sedikit pengubahsuaian pada ruang dalaman.

Orang ramai kini berpeluang memiliki model terlaris Proton, Saga FL dengan kapasiti enjin 1.6 liter yang menjanjikan lebih kuasa dan kepuasan memandu.




carabeb!: korang mao? grab la satu? murah beb! bebaloi2... tak rugi jika membelinya dan melayari www.zamstylo.tk huhu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...