fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

GEMPAR!! Jual Anak kat Facebook.. | News by www.zamstylo.tk

Apa punya mak la mengandung punya payah lepas tu nak buang and jual anak sesuka hati.. nih mesti dendam kat suami tak pon ada masalah dalam family yg tak boleh nak di bawa berbincang.. dunia dunia makin hampir dah ney...

Biar betul beb? Ada ke orang nak jual anak difacebook? Tak percaya ?  Sila rujuk kenyataan kat bawah neh sekejap 
Kepada sesiapa yg ingin membeli baby gurl,sila hubungi 0122705354 sebelum di buang k dalam tong sampah!
 
Apa? Tak cukup bukti? Boleh, lihat keratan printscreen kat bawah neh pula ;
 
 
 etul ka neh weh? Siyes memang siyes tak betul pun benda neh weh.

klik untuk tumbesaran


Sian ibu muda neh disalah sangka oleh facebookers lain. Sebenarnya dia bukan nak jual anak walaupun tak dapat dinafikan statement dia memang sangat berapi panas. Dan juga tak dapat dinafikan statement dia telah tersebar ke beberapa wall facebookers.

Kisah sebenarnya ada kat bawah neh ;
klik untuk tumbesaran 


Maybe adat tertentu. Yang tue aku tak pasti. Aku bab2 adat neh kurang sikit. Tapi yang penting ia dapat mematikan kecelaruan yang timbul. Statement neh baru lagi dikeluarkan oleh ibu muda tersebut. Semoga dapat hentikan semua salah faham yang timbul.

Boleh lak memain? nak popular cepat la neyh? manusia2.. pantang nak femeys and popularity? (bukan salah ibu mengandung nih, salah mentality dan pemikiran masing2 sama ada ibu tu, anak tu(yg xbesalah dlm hal ni) dan user fb yg makin hari makin ramai dek kekuatan org yahudi punya pecah pikiran umat zaman sekarang)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...