fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

HTC Saman Apple..

Baru2 ini lepas Apple menyaman Samsung dek kerana mempertikaikan Samsung meniru ciptaan apple kini giliran HTC menyaman Apple kerana dituduh melanggar paten milik HTC.. haha dorang ni bersaing untuk kepentingan masing2 ka? besaing untuk mendapatkan tempat di hati pengguna? tp bagus jugak dorg ni nak besaing coz pesaingan sihat memungkinkan teknologi makin berkembang pesat, tgk mcm sekarang byk dah touch screen tak lama lagi touch clouds tak pon touch air.. aiit?? apa ak merepek riban nih meh tgk HTC dgn Apple Begadoh kenapa?

Sesuai dengan slogannya,giliran HTC pula melakukan serang balas demi kawan2 Androidnya seperti Samsung.Kali ni giliran Apple pula dituduh melanggar paten milik HTC .

Perkara ni merupakan perkembangan yang baik demi perang Android dan Apple yang semakin panas dan ditambah lagi selepas Google menambah kekuatannya dengan berjaya membeli keseluruhan saham Motorola Mobility yang bernilai 12 billion USD(mungkin selepas ni Android dari Motorola akan murah sedikit dan Android dari syarikat lain harganya akan meningkat memandangkan Android sudah ada syarikat pengeluar smartphonenya sendiri)

ANDROID, ANDROID!!! ngehehe.. terbaek beb~!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...