fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

Apple keluarkan iPAD3 pulak..

Mebi Apple takot ramai yang memakai ANDROID a.k.a Samsung Galaxy Tab sebab tuh beliau menyaman SAMSUNG.. Tp android mmg terbaek  lagi laju daripada laju haha.. 
iPad 3 akan dikeluarkan awal tahun 2012. Itu yang dimaklumkan oleh The Wall Street Journal baru baru ini.  iPad 3 ini sebenarnya lari dari tarikh cadangan asal pelancarannya iaitu pada hujung tahun 2011 ini. Disebabkan oleh beberapa masalah pembekalan yang timbul oleh rakan kongsi Apple di Asia, Apple mengambil keputusan untuk melancarkannya pada awal tahun hadapan.
Beberapa bulan lepas, pihak Apple dilihat telah datang ke Korea untuk mendapatkan bekalan-bekalan ini dan menguji beberapa bahan dipercayai skrin dari pihak Samsung dan juga LG. Dalam pembekalan tersebut, Apple telah memesan sejumlah 1.5 juta item bagi memastikan pelancaran iPad 3 dapat dilaksanakan secepat mungkin.

Menurut TWSJ lagi, iPad 3 akan dilengkapi dengan paparan skrin beresolusi 2048 x 1536 piksel berbanding iPad 2 pada resolusi 1024 x 768 piksel. Ini akan memberikan kepuasan yang maksimum kepada pengguna iPad terutama bermain permainan HD. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...