fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

Haywire Kusut?


Perumpaan Cantik bebas rahsia operatif sesuai dengan (Mallory Kane) diupah oleh pengendali beliau kepada pelbagai entiti global untuk menjalankan tugas rahsia kerajaan yang tidak boleh diketahui. Selepas misi menyelamatkan tebusan di Barcelona, Mallory dihantar ke misi lain di Dublin. Apabila beliau mengetahui misi adalah salah dan menyimpang, beliau balas dendam dan menggunakan semua kemahiran, teknik dan kebolehan yang ada untuk melarikan diri dari buruan penyiasat antarabangsa, menjadikan beliau kembali ke Amerika Syarikat untuk melindungi keluarga dan membalas dendam orang yg pernah mengkhianati beliau.

tekantype : dulu yg memainkan watak dan aksi seperti ini adalah Angelina Jolie sekarang ramai dah jadi macam beliau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...