fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

Panas | Pekerja KFC belasah pelanggan di iCity Branch



Shah Alam, iCity - Sepasang Pelanggan di belasah sekumpulan pekerja KFC yang naik berang dengan pelanggan tersebut kerana ketidakpuashatian services yang diberikan oleh KFC disana akibatnya pelanggan tersebut memaki hamun pekerja KFC sebelum dibalas dengan cacian pekerja KFC sebelum salah seorang daripada mereka keluar untuk membelasah pasangan terbabit..


tekantype : mulut pelanggan pon macam haper? sebab tu dorang tak puas hati... aku pernah jumpa pelanggan macam ni, tapi sabar jer.. mungkin dorang tak tahan sabar agaknya terus belasah pasangan yang berbangsa cina yang tak sabar tersebut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...