fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

zarina ann julie gaduh lepas kena peluk dgn alif aziz?


Lepas Satu.. satu kontrovesi minah ni dulu pernah dikaitkan dengan gambar bogel kemudian gambar seksi skang ni gambar dengan alif aziz lak? zasss layanzzz....

Tiada petir dan ribut, tiba-tiba aktres kontroversi Zarina Anjoulie menyuarakan rasa kemarahannya terhadap penyanyi, Aliff Aziz atas sebab yang tidak diketahui. Zarina menyebut bahawa Aliff Aziztelah kantol menipu dan meminta agar penyanyi berwarganegara Singapura itu meminta maaf daripadanya secara peribadi. Zarina turut menyebut bahawa dia tidak teragak-agak untuk membongkarkan kejadian yang berlaku pada ‘malam tertentu’ kepada pihak media, sekiranya Aliff Aziz tidak memberikan sebarang respon. Situasi tegang itu sekaligus menimbulkan pelbagai spekulasi dan tanggapan liar orang ramai terhadap mereka berdua.


Sebentar tadi, 2 keping foto mesra Aliff Aziz & Zarina Anjoulie telah disebar bagi memberikan sedikit gambaran terhadap kontroversi yang dicipta. Berpelukan separa mesra, sekaligus membuatkan ramai orang percaya bahawa mereka berdua mempunyai hubungan istimewa. Bagaimanapun, foto tersebut boleh diibaratkan picisan kalau dibandingkan dengan foto bogel Zarina Anjoulie yang tersebar di ruangan internet, beberapa tahun dulu.

GAMBAR MESRA ZARINA ANJOULIE DAN ALIFF AZIZ

Aliff Aziz pernah mencipta kontroversi apabila foto dia berciuman dengan seorang wanita tersebar di ruangan sosial. Jadi, tidak mustahil andai kata ada pihak mendakwa bahawa Aliff Aziz bijak menggunakan kata-kata manisnya bagi menambat hati mana-mana wanita yang dirasa boleh ‘dimakan’.
Baguslah, buku bertemu ruas. Baru ngam!


tekantype : ini makan dia?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...