fb

Alamilah dua website(dibawah) yang berbeza ini powered by zamstylo
ZAMSTYLO // CARABEB!

/ohtengok/ ni live blogging aku!
Bagi memstikan website ini berjalan dengan lebih lancar anda mestilah menggunakan GOOGLE CHROME(BARU!!) mozilla firefox 4.0 browser dan internet explore9 dan resolution 1280x1024 pixels keatas screen monitor anda..
admin: zaMstylO™
Segala Kandungan dan Material di dalam blog ini adalah perkongsian dan mengamalkan sharing menyaring jika terdapat segala pertanyaan dan kemusykilan sila layari www.facebook.com/www.zamstylo.tk

SYMBIAN pengganti ANDROiD? (Nokia 100 & 101 adik Nokia 1280 )




Nokia 100 & 101 - handphone budget yang pernah ak jumpa yg seakan akan takpon ala2 ANDROiD yg femes pada abad ini.. Confirm ak GRAB!! Nokia 101 coz dual sim.. pengganti 3, 4 hp yg ada dlm poket ak ni xlama lagi akan di trade-in kan? ada saper berminat hp lama ak? contact me! Mudah.my hp ini sesuai untuk ak bekerja sambil memanjat bumbung,menunggang,menyelam,belari dalam ujan dan samawaktu degannya..sebab tuh katakan NAKK!! kepada NOKIA cakia nih.. SYMBIAN pengganti ANDROiD?

ni hp ak guna sekarang sama x dgn adik beliau dibawah

Nokia baru sahaja mengumumkan update terbaru untuk Symbian - Symbian Belle untuk smartphone Nokia kategori kelas atas dan pertengahan. Namun Nokia masih tidak mengabaikan slogan mereka "Connecting People" dengan mengumumkan handphone bajet. Nokia 100 dan 101 merupakan handphone siri S30 dengan skrin berwarna.


 

Nokia 100

Merupakan model asas yang dilengkapi dengan FM radio & skrin berwarna.www.zamstylo.tk Ia juga dilengkapi dengan bateri yang mampu bertahan 7 jam ketika membuat panggilan dan masa tunggu mencecah 35 hari. Lampu suluh terletak dibagian atas phone ini.

Promo video Nokia 100:

Nokia 101
Nokia 101 dilengkapi dengan 2 slot kad sim namun tiada masa sedia serentak. Skrinnya berukuran 1.8 inci 128x160 piksel. Ia dilengkapi dengan slot memori microSD (menyokong hingga 16GB), radio FM, MP3 player, 3.5mm audio jack dan loudspeaker berkualiti. www.zamstylo.tk Baterinya berkuasa 800mAh yang mampu bertahan sehingga 6 jam masa panggilan dan masa tunggu mencecah 25 hari dan 26 jam masa muzik dimainkan.


Video promo Nokia 101:
Kedua-dua handphone ini akan dilancarkan secara rasmi penghujung tahun ini. Nokia 100 berharga sekitar USD30 (RM90) dan Nokia 101 sekitar USD35 (RM105).

Ada sesiapa nampak handphone ini sila PM www.zamstylo.tk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...